tisdag 28 maj 2013

Lomelinos glass



Vi brukar inte fira mors dag så mycket men i år hade jag faktiskt önskat mig, eller snarare tiggt och bett, om en present då Linda Lomelino släppt ännu en bok. Lomelinos glass är en bok full med mumsiga glassrecept och bilderna är så otroligt vackra, en bok jag verkligen kan rekommendera med andra ord. 



Idag har det varit full rulle då leverans efter leverans rullat in. I morgon får jag förhoppningsvis in ännu en leverans då jag väntar på massvis med pom poms från Miss Étoile. Dessutom väntar jag nu även på leverantörernas höst/vinter kataloger. Det börjar bli dags för dem nu och jag älskar känslan av att slå upp en helt ny katalog och se nästa säsongs nyheter och trender. 

1 kommentar:

  1. Den ska jag önska mig! Sitter just och klurar på glassrecept till på lördag.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails