söndag 5 maj 2013

Nu är vi äntligen igång!



Dags att avrunda veckan och det gjorde vi med en alldeles underbar söndag. Bra slut på en bra vecka helt enkelt! Och ännu en vecka närmare sommar och semester, är det inte underbart?

Växterna står nu på rad på terrassen och väntar på att få bli planterade på något lämpligt ställe. Och snart är det dags, för nu är det rensat och färdigt i rabatterna och det känns skönt att ha städat upp ordentligt efter vintern. 



Och så är vi igång med vår drivbänk, vilket känns helt underbart! Den där mursleven känns väldigt välbekant sedan förra året då terrassen sakta men säkert växte fram. 


Och här ligger de och väntar på att bli drivbänk! Så jag har längtat efter att äntligen få använda mig utav denna hög av tegelsten. Ni som följer mig vet att jag är väldigt svag för tegel så därför känns det helrätt att använda dessa till drivbänkarna som kommer att få hedersplatsen i vår trädgård.


Murar pappa och morfar så måste givetvis dotterna också mura. Vi får se vad det blir för spännande som hon skapar :-)


Jag och maken avslutade dagen med en tur in till Göteborg och stand-up och barnen fick mormor och morfar för sig själva. Nu känner vi oss alla laddade inför en ny vecka  (kortvecka dessutom!!!).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails