tisdag 21 maj 2013

Nyheter i massor

Jag har fått leverans från Shyness och har nu vår- och sommarkollektionen i webbutiken. En ny serie bland bäddtextilierna är Denise med sitt romantiska men ändå stilrena blommönster. Det är så otroligt vackert tycker jag och extra glad är jag då den finns i min favoritfärg grå.



Delight kuddfodral har nu också kommit i grått samt lite mer nyheter under kökstextilier samt dekorationsband. Kika gärna in under NYHETER för att se den nyaste kollektionen.
På tal om vackra mönster så fick vi in en hel del nya kort från Sköna Ting i webbutiken igår. De finns i flera olika mönster, färger och budskap.

Från samma leverantör fick vi även in dessa paketkort.


Det kanske märks att jag försöker jobba ikapp med alla nyheter? Här är ett litet axplock på vad jag la in i webbutiken i slutet av förra veckan. Gigantiska ballonger, nya färger på papperssugrör, kakfat och konfetti.


Och tack säger vi till tidningen ISABELLAS där vi står omnämnda som en utav de 201 bästa svenska inredningsbutikerna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails