onsdag 29 maj 2013

Nyheter



Så är samtliga nyheter från gårdagens leveranser inlagda i webbutiken och först ut har vi lite produkter till barnkategorin. Vi har fått in djurhuvuden i älg, elefant och giraff som blir tuffa väggdekorationer till barnrummet (eller till något annat rum i hemmet om man vill det). 
Dessutom har vi fått in det nya varumärket Pelli Anni där Karin Mannerstål formgivit en härlig serie med kuddar och mjukdjur. Jag hälsar Kurt, Rita och Alan välkomna till webbutiken och de är precis så charmiga som jag hoppades på :-)
Med lastbilen kom även ett härligt kalaspaket och kalasinbjudningar med djungeltema samt ett DIY-paket med girlanger.






Den tredje och sista utav gårdagens leveranser kom från Iris Hantverk. Där blev det mest påfyllnad utav sopset men även några nyheter i form utav skovårdslåda, bakborste samt degskrapa.





Nu sover barnen efter kvällens karneval i sonens skola. Så mysigt att sitta ute på gräsmattan och se alla duktiga barn uppträda och bjuda på sig själva. Nästa gång vi sitter där är det skolavslutning :-)
Så nu när de sover är det bara att hugga tag i kvällsjobbet som idag består i att fixa i ordning på lagret efter alla leveranser som kommit. Och det är inte så bara med tanke på att vi egentligen vuxit ur vårt lager för länge sedan... Men problem är väl till för att lösas, inte sant? Och med sällskap utav en bra podcast så blir det nog en ganska bra kväll tror jag :-)
( Jag har många gamla avsnitt att lyssna ikapp på diverse poddar men tar tacksamt emot tips, vilken är eran favorit? )

4 kommentarer:

  1. Men åh så mycket fint! Hade min son varit ett per år yngre så hade jag köpt djurhuvuden. De är så söta. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Jag har lyssnat på några av C/o Hanna & Amandas program och tycker att de har varit bra! Det är mitt tips!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja de är bra! Har en massa gamla program att lyssna ikapp där så det känns bra :)
    Ses på fredag!
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails