måndag 6 maj 2013

Styleroom



Tidningsdjungeln har utökats med ytterligare en inredningstidning. Styleroom har nämligen kommit ut med en egen tidning i samarbete med Aftonbladet. Givetvis var jag tvungen att köpa den då det tydligen ska vara med bilder från mina album, kul att se!

Men nu är det dags att släppa tidningen och fortsätta med dagens arbetsuppgifter. Och trots att det är riktigt roligt att jobba så känns det aningens motigt att sitta här inne framför datorn då det är sådant toppenväder ute. Det får bli en långpromenad med vovven i eftermiddag tror jag. 

3 kommentarer:

  1. Tyckte du att det var en bra tidning? Kanske skulle ta och köpa den någon gång. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Bra tips, den måste jag inhandla. Har själv en sida på Styleroom men den är inte uppdaterad på några år nu.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja dessa kvällstidningar satsar på mer magasinbilagor än sina egna papperstidningar! Jag måste ha missat dig när jag bläddrade igenom den..ska genast titta i den igen. Kram på dig

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails