onsdag 26 juni 2013

Dagarna rullar på...


Dagarna rullar på med en väldig fart och jag har svårt att förstå att vi redan är två veckor in på sommarlovet. Sommarkänslorna är på topp och även om det har varit lite svalare sedan midsommaraftonens 30-gradiga hetta så ska vi verkligen inte klaga på vädret. Tvärtom, jag fungerar så mycket bättre när det är lite svalare!

På förmiddagarna packar jag beställningar och på eftermiddagarna har jag semester med min familj. Vi ser till att komma iväg på någon liten utflykt varje dag för att dagarna inte bara ska fyllas med arbete och renovering och den här typen av ledighet passar oss alldeles utmärkt!


För just den här tiden på året är det som mest värdefullt för mig att få vara hemma och njuta utav trädgården. Nu står pionerna i blom och snart sätter förhoppningsvis rosorna igång och blommar också.


Och Zingo njuter utav att hela familjen är hemma om dagarna och strosar omkring i trädgården och hjälper till med både trädgårdsarbetet och renoveringen på sitt alldeles egna sätt :)
Igår kväll fick han följa med in till Göteborg och Slottskogen och idag har vi alla varit ute och hoppat i regnpölar och haft springtävlingar, den hunden vinner varje gång!!!


5 kommentarer:

  1. Vilka sköna dagar. Visst går tiden snabbt.Jag som tyckte att vi precis börjat på juni, så plötsligt är det juli. Nu njuter vi av dagarna. Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Låter alldeles som det ska, fortsätt i samma stil! :-)

    SvaraRadera
  3. Bara så mycket fina blommor.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Så bra du/ni förvaltar sommaren trots att jobb också står på agendan. Härligt!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  5. Gott upplägg på din sommar! Njut och ha det bäst
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails