måndag 10 juni 2013

Hemreportage i "Härligt Hemma"


I helgen fick jag mail om att vi var med i veckans nummer utav Aftonbladets "Härligt hemma". Reportaget blev bra mycket större än vad jag hade förväntat mig vilket känns både skoj och läskigt. Numret finns ute i handeln till och med fredag.



Jag och min man har varit i Skåne över långhelgen där vi bland annat har åkt runt på trädgårdsrundan. Det har varit en fantastiskt fin resa fylld med inspiration. Över 200 kort är tagna och givetvis ska ni få se några utav dem  här på bloggen sedan. 


Ha en fin start på veckan!

5 kommentarer:

  1. Läskigt att finnas med i tidningen, det förstår jag :-) Men kul också, glad för din/er skull!

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Aha, var det hos DIG? Jag läste reportaget och det var superbra! Jag köper Leva och Bo och Härligt hemma varje vecka och tycker att Härligt Hemma har gjort en riktigt ryck uppåt på sistone... varje lördags höjdpunkt :)

    SvaraRadera
  3. Detta var det snyggaste reportaget jag sett på länge!!!
    Fina bilder och fint hem! Älskart. :)

    Lo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, vad glad jag blir!!!
      /Jenny

      Radera

Related Posts with Thumbnails