måndag 3 juni 2013

Syren



Jag tänkte att om jag tar riktigt många kort och har en bukett med syrener ståendes bredvid mig hela dagarna så kanske jag får en sådan stor dos utav denna underbara blomma så att jag kan leva på detta långt in på vintern...
Det sker stora förändringar varje dag i trädgården nu, värmen gör att det nästan går lite väl snabbt. Vårblommornas tid är förbi och idag när jag promenerade i skogen började midsommarblomstern att visa sig. 



Den här årstiden används macro-objektivet flitigare än någon annan tid på året. Blommor är ju så tacksamma att ta kort på och går man nära nära så får man en ny syn på hur blomman egentligen ser ut. Alla är de vackra på sitt sätt!





Nu ska jag fortsätta att packa upp varor som jag fick från Bloomingville idag. Ingen nyhet den här gången utan det mesta var kundbeställningar. Skönt på sätt och vis för då kanske jag har en chans att jobba ikapp lite. Med mig på lagret har jag givetvis min syrenbukett :) 





Ha en fin måndagskväll!


1 kommentar:

  1. Underbara! Både blomman och bilderna. Jag önskar mig också att kunna bevara doften och känslan.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails