måndag 29 juli 2013

Ny layout!




Jag är så glad över alla fina bloggvänner jag lär känna här ute! Ni inspirerar, ni kommer med uppmuntrande ord då man behöver det som mest och jag imponeras över hur duktiga ni alla är. 

En utav de bloggar som jag besöker så ofta jag bara hinner är Lotta med bloggen Ohlovely! Jag inspireras utav hennes underbara bilder och fascineras utav att hon alltid har sådan stilren layout på bloggen. Att hon har sinne för design är liksom ingen tvekan och därför blev det ett självklart val då jag till slut insåg att jag inte hinner (och har kunskaperna) till att förändra min egen blogg. Så här är den nu, min nya layout på bloggen (med endast några få detaljer kvar). Lotta driver företaget Lingwall Webdesign & Foto, kika gärna in där!



6 kommentarer:

  1. Åh, vad snyggt den nya designen är! Stilrent och klassiskt. Tummen upp!

    SvaraRadera
  2. Väldigt snygg design....lätt att läsa och snygg inramning.....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev med den nya layouten! Stilrent och snyggt med ljusa färger:)

    Kram /Linda

    SvaraRadera
  4. Jättefint och stilrent!!
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag har en liten fråga på min blogg, hoppas att du kan hjälpa mig med den.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Så himla fin!!! Ser den i IPhone, ska spana in den tydligare imorgon:) Kram igen du fina!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails