torsdag 15 augusti 2013

Det börjar bli mörkare...



Nu börjar det bli allt mörkare på kvällarna. Det är mörkret som jag tycker är det jobbigaste med vintrarna men så här på sensommaren och hösten kan jag tycka att det är ganska mysigt. Jag älskar att tända lyktor både inomhus och utomhus och nu börjar det även bli dags att se över alla lampor här inne. Det är ju knappt så att man använt dem i sommar :-)

Något som jag använder mig mycket utav här hemma är ljusslingor, från tidig höst fram till sommaren. Vet att vissa endast har ljusslingor över jul men jag tycker de är vackra året om. 
Igår fick vi in en ny ljusslinga i webbutiken från Lisbeth Dahl.


Dessutom har vi nu även fått in ett paraply i barnstorlek (bild ovan).



Nu ska jag jobba vidare här innan min axel sätter stopp. En svullen och ömmande axel är inte att föredra vid datorjobb och packning, men vad gör man när man är själv på jobbet... 

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar på dig. Paraplyer är ju alltid skitfula, men ett sådant där skulle jag lätt kunna tänka mig.

    SvaraRadera
  2. Visst är det ändå lite mysigt när man får börja tända ljud och lampor igen. Mmm jag är ju ett stort fan av årstider =)
    Njut och ha det bäst
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails