torsdag 29 augusti 2013

Kök



Veckans tema på Inspirations Fabriken är kök. Jag har visat mitt kök tidigare här på bloggen, men nu ser det lite annorlunda ut... 
I somras plockade maken fram motorsågen och efter en del sågande och fixande har vi nu ett köksfönster. Det blev givetvis stor skillnad, både inomhus och utomhus, och nu när vi ändå är igång tänkte vi göra en liten mini makeover här i köket. Men än är det på planeringsstadiet. Jag hade allt klart för mig hur vi skulle ha men så började jag tveka lite och nu vet jag inte alls...


Jag får fortsätta att planera och ta mig igenom några sömnlösa nätter, som det så ofta blir strax innan en renovering sätter igång. Jag har en energisk man och snart står han här med verktygen i högsta hugg och vill sätta igång med renoveringen. Dessutom är det knappast en hemlighet att jag känner mig väldigt ivrig med att få ett "nytt" kök :-)


Jag kommer garanterat att gå in och inspireras utav de andra bidragen på Inspirations Fabriken, om du också är intresserad kan du klicka dig vidare här>>

5 kommentarer:

  1. fina bilder från ditt kök.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Åh, jag känner igen mig. Vi påbörjar renovering om två veckor och då är det råvinden som ska renoveras och jag håller på att ändra om varje dag hur det ska vara. Vågar inte ens tänka på köket som blir nästa etapp när hela nedervåningen ska fixas...

    Så härligt det låter med ett fönster i köket - det är ju det man vill ha!

    SvaraRadera
  3. Det är ju nästan, ibland i alla fall, planeringen som är det roligaste. Så har man inte bråttom är det nog bra att dra ut på det och riktigt känna in sig. Spännande i alla fall, jättespännande!

    SvaraRadera
  4. Fin bild! Lycka till med renoveringen!
    Kram Mia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails