tisdag 17 september 2013

Arbetsdagen som blev en mysdag...


Då kickar även jag igång arbetsveckan. En dag senare än vanligt men eftersom jag hade en liten sjukling här hemma igår fick arbetsdagen bli en mysdag istället. 

Den här veckan har jag riktigt roliga arbetsuppgifter framför mig så det känns extra roligt att sätta sig framför datorn idag. 



Passar på att plocka in lite blommor från trädgården. Vet ju inte hur länge till man kan njuta utav dem för nu börjar det bli riktigt kallt om nätterna. Snart åker medelhavsväxterna in och det ska bli intressant att se hur vi ska få plats med allt här inne... 



Ha en fin tisdag!

4 kommentarer:

  1. Mysdag låter inte dumt! Så fint att ha rosor att kunna plocka in!
    kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh så vackra! Ska definitivt njutas av innan de fryser bort! Här har vi haft minusgrader och det är ljung som gäller i krukorna, eller kryss/kål. Spännande med de nyheter du får in, själv laddar jag inför julen å är nyfiken på vad som kommer bli poppis till årets jul vad gäller inredning/detaljer :-D KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med en mysdag tillsammans när man är sjuk. Jag hoppas att sjuklingen mår bättre idag? Jag skickar en krya på dig kram.

    Och era vackra rosor. Lika vackra inomhus som på er terrass. Här blommar också rosorna på sista versen nu och med temperaturer nära noll på nätterna blir det nog till att ta in de sista snart.

    Kram på dig♥

    SvaraRadera
  4. Det gäller att njuta av trädgårdens sista blommor nu innan de tackar för sig. Härlig rosa lycka du visar! Me like.... Hoppas du fick en trevlig dag på jobbet. Kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails