tisdag 24 september 2013

Grafiska tryck



Som jag skrev igår så fortsätter kampanjen med 20% rabatt på samtliga produkter från Millandante SIGN hela veckan. Detta gäller givetvis även de nyheter som jag får in under den här veckan.




Bakom företaget Millandante SIGN har vi Camilla som jag även kan räkna som en mycket god vän. Vi träffades genom bloggarna och jag älskade verkligen hennes grafiska mönster som hon visade upp på hennes blogg. För över 2 år sedan tog jag in henne som leverantör i Hemlängtan och sedan dess träffas vi titt som tätt och pratar om företagandet och livet. Alltid kul med leverantörer som inte bara levererar fina produkter utan även en massa inspiration och vänskap!




Senare i veckan kommer Camilla att göra ett gästinlägg här på bloggen, missa inte det!





4 kommentarer:

  1. snyggt.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Många snygga mönster! Fint med det svart-vita.
    Så roligt att hitta en leverantör som även blir en vän.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Ja hon är verkligen kreativ och duktig :) Kul med en gästbloggare också ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  4. Ja hon är verkligen kreativ och duktig :) Kul med en gästbloggare också ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails