måndag 30 september 2013

Linum höst/vinter 2013



Här kommer lite miljöbilder från Linum's höst/vinter kollektion. Vissa utav nyheterna har jag i en kartong här bredvid mig. I slutet av förra veckan rullade leverans efter leverans in så det står fortfarande en hel del kvar som väntar på att packas upp. Varför är det alltid så att allt händer på samma gång?
Kanske de kvarvarande kartongerna får stå ett tag till då det är fullt upp med förberedelser inför kundkvällen på onsdag.















Vackra bilder och produkter som vanligt från Linum! 




Hoppas att ni alla får en riktigt fin start på veckan!



7 kommentarer:

  1. Håller med, väldigt vackra bilder! Trevlig inspiration:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så mycket snyggt!!
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Mycket fin där!!! Och kundkvällen, så kul, önskar jag kunde komma... du får fota och berätta!
    All lycka till på onsdag!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Skall bli så kul att ses ikväll! :-)
    Kram, Cissi

    SvaraRadera
  5. Åhh, så mycket fint! Gillade särskilt de lite julinspirerade textilierna! Härlig blogg! Återkommer gärna!

    SvaraRadera
  6. Där var det verkligen många vackra produkter, och så fina miljöer de skapat, blev riktigt sugen att göra om här hemma och addera nya textiler, och sista bilden fick igång min julfeeling rejält!
    Här väntar en arbetsdag, men den får bli lite si å så då jag ska åka till grannorten och hämta ut nya terminalglasögon och shoppa lite med Luran, har lovat henne det. Får jobba undan det jag inte hinner i helgen istället... Önskar dig en fin fredag och helg! Massor av kramar!

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder och jag gillar verkligen kudden på översta bilden.

    Trevlig helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails