tisdag 3 september 2013

Nyheter, prioritering och skrivkramp...



Då är äntligen den senaste leveransen från Bloomingville uppackad och fotad. Igår la jag en ny beställning från dem men fram tills jag får den leveransen har jag massor utav andra nyheter att ta tag i.  

Vid det här laget har jag insett och accepterat att jag aldrig kommer att kunna jobba ikapp utan lärt mig att istället prioritera mina arbetsuppgifter. Dock är det tråkigt att man inte hinner allt man skulle vilja göra med webbutiken...
Gårdagens nyhet: hyllor, även dom från Bloomingville


De senaste veckorna har jag haft lite skrivkramp vad gäller bloggen. Jag har egentligen massvis med bilder att visa er men orden kommer inte. Jag hoppas att det återgår till det normala snart... 




Ha en fin dag!


6 kommentarer:

  1. Jag har OCKSÅ skrivkramp! Men nu har i alla fall fotosuget kommit igång ordentligt och jag hoppas på fina motiv, både inne och ute och i studion!

    Det kanske är de mörka kvällarna som gör att man får släppa det mesta och bara ta vara på energin som kommer. :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Har inte heller haft inspiration för att skriva så mycket på bloggen sista tiden. Men det är alltid kul att få se fdina bilder på allt fint du har i butiken!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Har inte heller haft inspiration för att skriva så mycket på bloggen sista tiden. Men det är alltid kul att få se fdina bilder på allt fint du har i butiken!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Orden kommer säkert snart! Annars får du visa bara bilder!
    Här är vi slutkörda efter sonens bröllop. Jag målade Herr- och Fru-skyltar som jag såg på din bröllopsblogg.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Ja du, tänk om man kunde få hinna allt man vill. Det vore nåt det :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails