onsdag 18 september 2013

Nyheter



Nyheterna fortsätter att trilla in och gårdagens nytillskott i webbutiken är en galge med pärlor från Lisbeth Dahl. Som vanligt står Lisbeth Dahl för en stor dos utav glitter och glamour och visst är det härligt att omge sig utav vardagssaker med lite extra lyx?



Från Lisbeth Dahl kommer även den här bordlampan. Den finns i vit, ljusblå, rosa och svart i webbutiken sedan tidigare.


Vi utökar sortimentet på knoppar med en klar blomma. Den har nästan sålt slut men kommer in igen inom kort!


Förra veckan fick vi även in en ny leverantör i webbutiken. De säljer italienska terrakottakrukor där varje kruka har sin historia. Exempelvis så var den här krukan en stor framgång i Italien på 1800-talet och nu har produktionen tagits upp igen i Toscana. Krukans spetsmönster är inspirerad utav antikens Grekland.

För att se och läsa om de övriga krukorna kan ni klicka här>>

Förra veckan fick vi även in nya kort med små pom poms som man viker ut. Finns även i fler modeller>>


Med i samma leverans fanns även pastillaskar som nu finns i lite nya mönster och budskap>>


Slutligen måste jag passa på att säga att jag fick en stor leverans från Miss Étoile och har därmed påfyllt med pom poms och papperssugrör igen. Dock fanns inte alla nyheter med i sändningen men det går att anmäla sitt intresse under respektive vara så kontaktar jag er så snart jag har dem i lager.




Ja, det var väl allt för idag. Nu är det bara att ta tag i nästa lass med nyheter :)


1 kommentar:

  1. Hej Jenny!

    Vad spännande med nya varor och nya leverantörer. Jag kan tänka mig att det är lite av julafton för dig med att packa upp nya fina varor. Så mycket fint! Och krukan... medelhavskänsla på den. :)

    Sköt om dig vännen och ha en fortsatt fin vecka!♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails