onsdag 9 oktober 2013

Bröllopsblogg



Då har jag äntligen blåst liv i min bröllopsblogg igen! 



För er som inte vet bakgrunden till min andra blogg, Fru Lycklig, så startade jag den för drygt 2 år sedan EFTER mitt eget bröllop. 

Jag och min man gifte oss i Spanien i juni 2011 och jag fick då ett jobberbjudande av min spanska bröllopsplanerare. Tanken var att jag skulle hjälpa till då bröllopspar från norden planerar att gifta sig i Spanien. Det lät väldigt lockande så jag åkte hem full med idéer och startade en bröllopsblogg. 
Jag var så glad över att jag kunde fortsätta frossa i vackra bröllopsbilder trots att mitt eget bröllop var avklarat. Men tiden gick och till slut tog jag beslutet att tacka nej till jobberbjudandet då det kändes svårt att kombinera med mitt jobb med webbutiken. Dock växte nya planer och drömmar och om ett par veckor slår jag äntligen upp portarna till min nya webbutik med inriktning mot bröllop & fest.


Hoppas återkomma mycket snart om ett öppningsdatum för min nya webbutik. Törs dock inte säga något ännu då de sista tekniska korrigeringarna verkar ta tid...





Foto: Babb Photo

4 kommentarer:

  1. Så spännande! :)
    Lycka til!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ser frm emot lanseringen! Lycka till! Kram /Emma

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Gillar jättemycket bröllopsbuketten, så höstig med äpplena.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails