torsdag 24 oktober 2013

Inspirations Fabriken: Mobila bilder


Två blogginlägg på samma dag... Av en slump märkte jag att Inspirations Fabriken är igång igen efter ett litet uppehåll så här kommer mitt bidrag. Veckans tema är "mobila bilder/ Instagram" och jag måste faktiskt leta lite för att kunna skrapa fram någon bild idag. Jag är ganska dålig på att ta kort med mobilen, speciellt den här hösten när inspirationen inte varit på topp direkt. Jag hoppas dock på ändring snart då jag förhoppningsvis är på väg ut ur min lilla bubbla som dränerat mig på all energi de senaste veckorna.

Från min bubbla har jag dock betraktat den vackra hösten som vi befinner oss i. Detta är en sådan otroligt vacker tid och ljuset är så magiskt vissa dagar. Till en utav de finaste stunderna den här hösten var då jag och sonen var ute och fotograferade tidigt en morgon vid soluppgången. 


Min andra bild visar den obäddade sanningen. Vi går upp strax efter kl 6 på morgonen och mörkret gör att vi inte bryr oss om varken att bädda sängen eller att dra upp rullgardinen. Det är extra tungt på morgonen så här års så nu är det endast fokus på att komma upp ur sängen och få iväg barnen till skolbuss och dagis i tid. Bara det är en kraftansträngning...






Bilder från min Instagram: @minhemlangtan

2 kommentarer:

  1. Nu tittar jag in efter ett längre upphåll. Mycket att ta igen nu :) Önskar dig också en fin fin helg. Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Skönt att se att det är fler än jag som prioriterar ner det där med att bädda :D

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails