torsdag 3 oktober 2013

Sammanfattning utav september

Bilder från mitt Instagram (@minhemlangtan)



Det är hög tid att sammanfatta september månad och jag gör det med några utav bilderna från mitt Instagram. Jobbet satte igång på allvar och veckorna rullade på med en väldig fart. De senaste två veckorna har det varit mycket förberedelser inför gårdagens mingelkväll som visade sig bli en riktigt lyckad kväll. Riktigt kul att träffa alla, även om jag tyvärr inte hann prata så mycket, och jag var helt slut när jag kom hem vid 23-tiden igår. Tack till er som kom fram och hälsade och presenterade er, så kul att få träffa blogg- och Instagramvänner på riktigt!


På det privata planet har det också varit fullt upp. Helgerna har ägnats åt utflykter, middagar och aktiviteter och även om det är riktigt roligt så känner jag ändå att det börjar bli dags att trappa ner på helgaktiviteter och "bara vara". Julhandeln sätter snart igång och då gäller det att ladda batterierna på helgerna. 


Hur sammanfattar man september mer än jobb och roliga aktiviteter? Värt att nämna är väl det fina vädret. Första delen utav september kunde vi ju faktiskt njuta utav högsommarvärme vilket kändes otroligt lyxigt. Men så small det till och det blev riktigt riktigt kallt på nätterna. Vi är som vanligt sena med att "göra vinter" i trädgården men jag tror ändå att det mesta har klarat sig därute... 


Nu är vi inne i oktober och jag hoppas verkligen att det blir en lika fin månad som september var!



Fin torsdag till er alla!

2 kommentarer:

  1. fin september sammanfattning.
    Ha en fortsatt fin torsdag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Har varit jättefint väder under september, känns som att sommarsäsongen blir så mycket längre då!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails