tisdag 15 oktober 2013

Utomhusbelysning



Nu börjar det verkligen bli dags att tänka på utomhusbelysning till terrassen. Av någon anledning har jag väldigt mycket beslutsångest vad gäller den här belysningen då jag skjutit upp det i snart två år. Dock känner jag att det får ta den tid det tar tills jag hittar den där lampan som känns helt rätt.

Det börjar som sagt var bli mörkt ganska tidigt på kvällarna och jag känner att vi har brist på lampor just nu. Runt jul är det inga problem då det är julbelysning i var och varenda hörn men jag vill ju gärna att det ska kännas upplyst och mysigt fram till dess också. Kanske det blir kvällens uppgift att leta runt på nätet och titta på utbudet av utomhuslampor...


3 kommentarer:

  1. Hu, vår utomhusbelysning är lika med en katastrof... Alldeles för mörkt och trist, skulle verkligen behöva ta tag i det där!

    SvaraRadera
  2. Lova att du blundar den dagen du ser vår utebelysning.... hujedamig;)

    Era ljuvliga terassdörrar...

    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Det är svårt tycker jag. Man ser ju inte ordentligt förrän de är uppsatta och tända och då är det ju så dags. Jag vill i alla fall ha LED-belysning. Det satte vi på bryggan, de lyser fint och drar lite el.

    Kram Agneta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails