måndag 25 november 2013

Adventsljusstakar och adventssiffror


Nu är det knappt en vecka kvar till 1:a advent. Det märks verkligen i butiken då julkategorin är vår mest välbesökta kategori just nu. Inför helgen är det adventspynt som gäller och då kanske främst adventsljusstakar och adventssiffror.

Idag har jag fått in dessa adventssiffror i form utav stjärnor. De är gjorda av keramik och är riktigt fina.


Ett annat alternativ till adventsljusstake är denna JUL-ljusstake. Den har varit vår storsäljare i julkategorin i 3 år nu. Hoppas att den finns kvar hos leverantören även nästa år, för jag tröttnar aldrig på den...


En annan variant av adventssiffra som vi har är denna som man med hjälp utav ett stift på baksidan sticker in i ljuset. Enkelt och snyggt!


Och vill man ha det ännu enklare för sig så har vi även adventssiffror som man klistrar på ljusen. Finns både i grått och rött.


Ha en fin start på veckan!

1 kommentar:

  1. Så juliga bilder, jättemysig. Själv ska jag leta i dom sista flyttkartongerna och se om jag hittar mina adventsljus.
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails