torsdag 14 november 2013

Årets första hyacinter



Det är 2,5 vecka kvar till 1:a advent och än kanske det är lite för tidigt att julpynta hela huset. Men en och annan hyacint har smugit sig in och en liten rumsgran kom visst ner i kundvagnen av bara farten. Om det är någon som ifrågasätter mig skyller jag på jobbet, jag måste faktiskt ha lite rekvisita!
Dessutom är det lika bra att börja när jag ändå har känslan inne. Snart dimper det ner vår/sommar kataloger från leverantörerna och då vill jag inte se julpyntet mer. Det svänger snabbt och det är knappt att man hänger med så därför börjar jag julen redan nu så att jag inte missar den!




Produkter på bilden:

1 kommentar:

  1. Det är allt mysigt att smyga in lite advent/jul redan nu. Så pynta på du.
    Kram från Maria som också köpt hyacinter.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails