fredag 22 november 2013

Fredagskänsla



Fredag igen. Den där goa känslan har redan infunnit sig och jag ser fram emot en helg med familjen. I helgen kanske vi börjar att julbaka lite smått och kanske det hinns med lite pyssel också. Med tanke på hur snabbt veckorna går så gäller det att sätta fart...

Sonen är dock fullt sysselsatt med att samla in pengar till Musikhjälpen som börjar om lite drygt 2 veckor. Hans skola är väldigt engagerad och det märks på barnen hur kul det är att få hjälpa till och kunna skänka pengar till bättre behövande. 




Fin helg till er alla!


Produkter på bilden:
- Lyktor

4 kommentarer:

  1. Så snyggt du har det i fönstret.De där trådrullarna är så snygga och julgranen är kanon. Jag skulle behöva lite nytt juligt eller vintrigt på hallbyrån där det är ett fönster bakom. Får ta tag i det när jag kommer hem.
    Ha en fin helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Så fint du har gjort! Jag älskar att ta in naturen! Ja, det är mycket som ska hinnas med. Här har vi nästan nog med att packa upp flyddlådor och skruva ihop möbler. Advent och jul får vänta. Två amaryllis köpte jag i alla fall igår... Kramis

    SvaraRadera
  3. Ja, tiden går fort. Julafton om en månad. Det är mycket som ska hinnas med innan.
    Jag har semester i morgon så då ska jag hämta in adventsljusstakarna och se om de lyser.
    Så söt den lilla pappgranen är!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Så fint du har det i ditt fönster, en härlig mix!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails