onsdag 6 november 2013

Ny leverantör och lite nyheter



Jag har varit dålig på att informera om nyheter i webbutiken den senaste veckan. Det fortsätter att komma leveranser varje vecka och förra veckan fick jag in en ny leverantör. Danska Roommate med bland annat lampor och krokbrädor/hyllor i underbara färger. 



Igår fick jag in julkort från Millandante. Korten ligger fint förpackade om 6 st med 2 i varje motiv. Korten är blanka på baksidan och har därmed gott om plats för egen text.


Och så har vi fått in lite nya böcker från Natur & Kultur. Pärlans konfektyr är en underbar bok med riktigt smarriga recept. Den kommer att användas flitigt här hemma i jul!

Franska bakverk är Mia Öhrn's nya bok där hon ger ut recept på franska bakverk. 
Slutligen har vi Texas BBQ som är en underbar bok för den som älskar att grilla. Och då pratar vi inte om att slänga på en köttbit snabbt på grillen utan här är det tillagning på låga temperaturer som gäller för att få till ett så mört, saftigt och rökigt kött som möjligt. Perfekt julklapp till den som har hand om grillningen hemma!




Ja, det är väl det som hänt de senaste dagarna. Idag har jag haft leverantörsbesök och sett en mycket lovande vår-kollektion. Längtar redan till leveransen!


3 kommentarer:

  1. vilka böcker.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Fina siluetter! Snyggt med lyset som var bakom en del.
    Du skrev att du älskar bröllop, nu har jag lite bilder på bloggen från sonens bröllop i somras.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. De där julkorten var underbara, skulle kunna tänka mig att rama in dem och ha som små tavlor.... Riktigt fina! Och så sant, man får sådan energi av löpningen, och i morse vaknade vi till en VIT morgon, så efter att vi sett en Tomte film, ätit en lång frukost så ska vi bylsa på oss och bege oss ut och göra en snölykta! Önskar dig en fin helg <3 KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails