fredag 29 november 2013

Slutspurt på Black Friday...

Bild: Shyness


Då var det äntligen fredag och nu åker äntligen adventsbelysningen fram. Det känns så mysigt och jag slås utav tanken på hur mörkt vi hade det innan alla adventsstjärnor åkte upp. Dessutom ler jag för mig själv vid tanken av att när jag plockar ner all belysning igen har det vänt och vi går mot ljusare tider. För mig, som har lite ont av mörkret, är det en härlig känsla!


Vill önska er en riktigt fin helg och påminna er om att det nu endast är några timmar kvar av vår Black Friday i webbutiken. Vi lämnar alltså 20% rabatt på hela sortimentet idag 29 november. Ange rabattkoden "ehandel2013" i kassan för att erhålla din rabatt.


3 kommentarer:

  1. Här är det tänt nu! Nu är det bara adventsstaken med levande ljus som ska göras i ordning.
    Och det stämmer ju att när vi plockar undan har det vänt. Skönt!

    Trevlig första advent!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Det är alltid mysigt när julbelysningen kommer upp! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja det är så mysigt nu!! Och jag njuter av att en något lugnare månad närmar sig, då det finns tid att mysa lite extra:) Hör av mig i veckan!!

    Varm kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails