fredag 6 december 2013

Första snön



Livliga vindar från Sven har svept förbi och vi i Göteborgs-trakten har fått vinterns första snö. Äntligen enligt barnen och jag är nog beredd att hålla med. I december får det gärna vara snö men de isande vindarna kan jag nog klara mig utan. 

I butiken är det full fart och jag packar beställningar från morgon till kväll. Det är en arbetsuppgift som jag nog aldrig kommer att tröttna på. Det är kul att se kombinationen av varor i beställningarna och ofta får jag nya idéer och inspiration från produkterna och färgkombinationerna som ni satt ihop.


Snart är det dags att avrunda den här arbetsdagen och istället kicka igång fredagsmyset. 





Trevlig helg!




Produkter på bilden:



4 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig en riktigt go helg.
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Fina saker du har! Önskar dig en skön lördag och hoppas att snön faller i mjuka och stora flingor i minusgrader lagom till jul hos er!

    SvaraRadera
  3. Ha en fortsatt fin lördag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att känna den där glädjen du beskriver!

    Kram Eva

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails