måndag 30 december 2013

Gott nytt år!!!



Kikar in för att önska er alla gott nytt år! Hoppas att ni får en riktigt mysig kväll med god mat och trevligt sällskap. 


Här varvas nyårsförberedelserna med webbutiken. Den här tiden på året går det verkligen inte att vara ledig om man har en butik/webbutik. Rean avlöser julhandeln och innan året är slut ska allting vara inventerat och färdigt. Så lite panik är det nu... igår räknade jag produkter till midnatt och resten av natten drömde jag om inventeringen. Vid sådana här tillfällen är jag extra tacksam för att jag har en förstående och hjälpsam familj!

Men trots jobb ska det nog bli nyårsfirande ändå! Och desto härligare blir det när man sitter där vid det dukade bordet och skålar in det nya året.


Ha dé fint allesamman så "ses" vi nästa år!


4 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig ett riktigt Gott Nytt År
    Kramar från Maria ♥

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år!
    Önskar jag dig
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du hann med nyårsfirandet!

    God fortsättning!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick räknat allt i tid och fick njuta av lite av nyårsklockorna min vän!

    Önskar dig och familjen ett fint år, och att vi ses snart!!!!!

    Kram Milla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails