tisdag 3 december 2013

Ny månad och nya leveranser...


Måste börja med att tacka alla er som besökte webbutiken på vår Black Friday. Nu har jag jobbat ikapp beställningarna och är i fas så nu kan jag andas ut en aning.
När man är mitt uppe i julhandeln så här är det inte alltid så lätt att hänga med i allt annat som händer och ska göras. Exempelvis har vi ju nu gått in i en ny månad! Tänk att det endast är 3 veckor kvar till julafton, härligt!

Som vanligt kommer det leveranser till butiken och igår fick jag en stor pall från Bloomingville. Många utav produkterna kanske ni känner igen sedan tidigare men med i leveransen fanns även den grå/svarta mattan som ni ser på bilden ovan. 





Och kommer en leverans så brukar det även ramla in lite fler leveranser. Igår kom det nämligen produkter från Iris Hantverk också. Så nu har vi återigen påfyllt utav bland annat sopset, dessa sopset är storsäljare varje julhandel vilket är lite kul.



Nu ska jag hämta hem lite tjejer från dagis för att sedan dra iväg på dans. Och i kväll är det dags för årets första Lucia-firande. Känns alltid lika roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails