tisdag 21 januari 2014

Bjuda på brunch



Nu när julhandeln är över och snart även rean så ska jag ägna mig lite mer åt min andra webbutik Fru Lycklig. Det känns så roligt och spännande att kicka igång den på riktigt och senare i vår får vi in två nya leverantörer.

Idag har jag lagt in ett nytt tema i vårt inspirationsgalleri där bilderna kommer från Lisa med bloggen Sockerrus. I november, då hon och hennes man firade 2 årig bröllopsdag, bjöd de in sina vänner på bröllopsbrunch. En kul idé tycker jag och när jag ser allt gott önskar jag att jag var en utav gästerna :)




Och besök gärna bloggen Sockerrus, där finns det massvis med gott och inspirerande!!!






Bilder och styling: Sockerrus.se

2 kommentarer:

  1. Håller med! Hade inte varit helt fel att få vara med där ;)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails