söndag 5 januari 2014

En söndag i lugnt tempo


En efter en packas julsakerna ner i lådorna igen. Det känns skönt även om det blir lite tomt på vissa platser. Jag fyller tomrummen med blommor och som vanligt så här års så dras jag till rosa. 
Just dessa blommor är från nyårsbuketten som fortfarande är lika fin som för en vecka sedan. Blir så glad när man kan njuta utav blommorna en längre tid. 


Nu ska jag fortsätta att ha söndag. En söndag i lugnt och skönt tempo visade det sig att bli. En söndag helt i min smak!


2 kommentarer:

  1. Jag var i blomsterbutiken för att köpa blomma till min svägerska tidigare idag. När jag såg alla fräscha, vackra blommor önskar jag att julgranen hade gjort sitt för denna gången. Den börjar se lite ledsen ut. Fortsatt skön helg till dig. Kram Anita

    SvaraRadera
  2. vacker bild.
    Ha en fin start på den nya veckan
    Hanna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails