måndag 20 januari 2014

Frisk luft


Vilken härlig helg vi haft! Blåhimmel & sol och jag känner hur jag fylls med energi (vilket verkligen kan behövas efter några veckor utav trötthet). Fler sådana dagar tack!

Lördagen spenderades i pulkabacken och igår traskade vi till andra sidan av Kungälv. Lillasyster cyklade så snabbt hon bara orkade och sken upp som en sol när vi passerade varje lekplats. Själv så föredrog jag pausen vi tog vid älven, underbart att höra vattenbruset och vassen som vajade i de isande vindarna. 



Efter en sådan här uppfriskande promenad är det nästan ett måste med en kladdkaka när man kommer hem :-) Det var många månader sedan sist och jag hade nästan glömt bort hur gott det är! 



Nu är det dock dags att ta tag i en ny arbetsvecka. Ha en bra start på veckan! 


1 kommentar:

  1. Det låter fräscht och friskt med solig vinterpromenad och skönt att du fått tillbaka lite energi. Jag avstod promenad i söndags för att istället ägna mig åt mina kuddar :) men jag brukar gå ut på lunchpromenader på jobbet när jag har tid.

    Kram Eva

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails