torsdag 30 januari 2014

Läget just nu...




Kikar in för att säga "Hej!". Det var ju nästan en vecka sedan sist och det var inte riktigt meningen... 
Men läget just nu är inte så spännande för er andra tror jag. Jag är omgiven med papper i massor för om några veckor ska siffrorna för 2013 in och som vanligt efter julhandel och rea så ligger jag efter med det mesta. 
Så nu är det bokföring som gäller vid sidan av packning och andra måste-uppgifter. Men jag ska inte klaga, jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt med bokföring och framför allt är jag så glad över att mitt jobb har så varierande arbetsuppgifter!


Och mannen min har 3 deadlines till nästa vecka så vi är inte vidare sociala just nu. Men desto härligare blir det när vi lämnat in våra rapporter och siffror! Det är väl som med allt i livet, det ska vara varierat, annars uppskattar man inte det positiva...



3 kommentarer:

  1. Precis!
    Så tråkigt om man inte fått variation...jag hade nog dött inombords en smula...

    Lycka till med alla papper!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  2. I bland kommer bloggen på undantag, det måste få vara OK. :-)

    SvaraRadera
  3. Keep up the good work! Go helg på dig

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails