tisdag 14 januari 2014

Leverantörsbesök och kvällsjobb...




Då var det dags att sätta sig och jobba lite igen. Det brukar gå i perioder det här med att jobba kvällar.   Just nu känns det bara så himla skoj med jobbet så det är utan tvekan det bästa nöjet medan andra perioder vill jag inte ens tänka på jobb på kvällarna. Dessa perioder är det perfekt att titta ikapp på alla TV-program som man missat.



Idag har jag haft leverantörsbesök av Millandante och tiden flög iväg som vanligt... Vet inte riktigt vad det är med denna kvinna men hon har en förmåga att få mig att må otroligt bra och inspirerar till tusen!
Hennes besök gjorde också att jag fick påfyllt utav postrarna "Hjärtan på tork" och "Peace". Skönt att få lite varor på lager igen. Det känns ganska tomt annars men jag hoppas att det börjar trilla in lite nyheter här i veckan!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt det låter med leverantörsbesök! Åker du även till Formex nu? Väldigt estetisk bild här ovan, plättar i luften är så fint som dekoration. Tack för din gulliga kommentar hos mig förresten!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    God fortsättning!

    Roligt med inspiration och leverantörsbesök!
    Själv åker jag till Formex denna helg. Ska bli efterlängtat... Man behöver lite att se fram emot så här i januari.

    Må så gott!
    Kramar!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails