fredag 10 januari 2014

Miss Étoile vår/sommar 2014




Äntligen fredag! Visserligen har det varit en kort arbetsvecka men det tar på krafterna att komma tillbaka till verkligheten efter ledighet :)

Som jag skrev tidigare här på bloggen frossar jag i vår/sommar kataloger med massvis utav inspirerande bilder och vackra produkter. Idag ska ni få se bilder från Miss Étoile som är en utav mina största leverantörer.



Lyckligtvis fortsätter de fokusera på pom poms och festtillbehör. Tårtfaten som blev förra säsongens succé finns nu i ytterligare 3 färger; vit, svart och ljusblå. Dessa kommer in i webbutiken nästa vecka.




Det kommer även in en del nya färger på pom pomsen och givetvis kommer jag ta in samtliga alternativ där också.






Och som sagt, nästa vecka börjar säsongens nyheter att trilla in.





Ha en riktigt fin helg!!!





Bilder: Miss Étoile

4 kommentarer:

  1. Ja puh så skönt att det bara var 4 dagars arbetsvecka. Förstår inte hur trött jag är! Brr känns som jag har sovit, sovit hela lördagen. Nya friska tag nu!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tar lite tid att gå tillbaka till vardagen. Precis som att det tar ett tag innan man kan varva ner då man har ledigt.
      Hoppas du blir piggare snart!

      Kram, Jenny

      Radera
  2. Underbart! Första bilden helt ljuvlig! Vårfräscht!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det härliga bilder! Miss Étoile har inte bara fina produkter utan kan även konsten att ta fina inspirationsbilder.
      Känns extra härligt med färger så här års också tycker jag.

      Kram, Jenny

      Radera

Related Posts with Thumbnails