måndag 17 februari 2014

Tillbaka från semestern...



Då är jag tillbaka efter en veckas semester i underbara Spanien. Så snart jag laddat över samtliga bilder till datorn ska ni få se lite mer men först ett litet smakprov från en utav våra kvällspromenader. Vi njöt så av både grönskan och solen. Vilken lyx att ha grönt året runt! Det skulle jag lätt kunna vänja mig med.



Vi kom hem i lördagskväll och har sedan dess haft fullt upp med att packa beställningar från den senaste veckan. Det här är andra gången på snart 5 år som vi tar helledigt så här så lite nervöst var det att åka från webbutiken. Tur att det är så goa kunder jag har att göra med, då vi inte fick ett enda klagomål över att vi hade lite längre leveranstid. Tack, det betyder mycket för oss!!!



5 kommentarer:

  1. jag är svag för Spanien och för palmer. Avundas dig som fått njuta av detta.

    Välkommen hem!

    Ha en fin tisdag!

    SvaraRadera
  2. Men det var ni värda! Hoppas att ni njutit till fullo! Kram Kattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Kattis! Jajamen, vi har verkligen njutit av både ledigheten och Spanien. Ses i kväll!
      Kram

      Radera
  3. så härligt med ett besök i Spanien så här års
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Så underbart med en solsemester! Kan tro att det var underbart, denna tiden behöver man ladda batterier, å aldrig fel att fly baciller i vabruari heller ;-D KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails