onsdag 19 mars 2014

Dust & Sparkle



Vi har fått in underbara lampor från Lisbeth Dahl. De har en ny serie som heter Dust & Sparkle som sticker ut lite extra från Lisbeth Dahls sortiment. Jag gillar verkligen den här serien och jag lovar att ni kommer att få se mer här på bloggen från denna serie framöver.



Jag ska snart packa ihop här för att hämta dottern på dagis. Idag har hon ett frisörbesök som väntar och det var en förväntansfull tjej som vaknade i morse. Vanligtvis är det jag som klipper henne men då frisören hör till en utav hennes favoritställen (hon följer alltid med när jag klipper mig) tänkte jag det minsann var på sin plats att hon får gå och klippa sig där.


Ha en fortsatt fin onsdag!

2 kommentarer:

  1. Å så mysigt! En liten mamma-dotter-stund och känslan av att bli stor...

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Vilka fina lampor och jag som är på jakt efter fina lampor till några fönster här hemma får nog allt ta och kolla in dessa lite närmare. :)

    Vilken mysig stund för dig och dottern att gå till frisören tillsammans. Jag kan tänka mig att det är en väldigt stolt liten tjej idag som visar upp sin frisyr för alla kompisarna på dagis.

    Jag hoppas att allt är bra med dig och familjen och att ni njuter av skön vårsol idag precis som vi? Och er fina trädgård... vilka fina sommarminnen jag har från en fin dag där. En dag med så mycket värme och energi. Det är så roligt att följa er väg med Hemlängtan och jag är makalöst stolt över dig ska du veta. En kvinna som inspirerar. Och som har ett stort hjärta.♥

    Ta hand om varandra och njut av vårsolen i er vackra trädgård!

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails