tisdag 18 mars 2014

Nyheter från Madam Stoltz



Vi fortsätter att få in nyheter från Madam Stoltz och idag har jag lagt in brickan som ni ser på bilden ovan. Brickor är en bra-att-ha-grej och jag har några stycken här hemma som används både som ljusfat, kakfat eller endast som dekoration.




En annan nyhet är denna vas som är tillverkad i marmor. Den är riktigt fin och är dekorativ även utan blommor. 

Jag gillar verkligen marmor-trenden som råder just nu. Dock har jag inte vågat mig på några större saker i marmor, då jag har en tendens att tröttna ganska lätt. Men några detaljer i marmor lite här och där känns helt perfekt för mig. Vad tycker ni om marmor?





Och så har vi fått förvaringskorgar i lite olika storlekar. Finns HÄR och HÄR.





Ja, det var nyheterna för den här gången. Nu ska jag köra på här i en timme till innan det är dags att hämta barnen. Är tacksam att jag har bil idag då det regnar massor just nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails