torsdag 13 mars 2014

Pop up-butik och lite nyheter...



Vi har fått in fler ljusstakar i form utav hus. Vi har sedan tidigare haft dem i trä men nu finns det alltså även i koppar. Jag tycker verkligen om dessa och de är så fina att blanda några stycken så att det blir som en liten stad. 




Vid sidan av de dagliga arbetsuppgifterna håller jag nu på att planera inför en popup-butik som jag och några andra tjejer ska ha. Det kommer att ske i Ljungskile, på Lyckornas golfklubb, den 4-5 april. 





Jag måste börja tänka ut vad jag ska ha med mig för produkter och vilka erbjudanden Hemlängtan ska ha. Riktigt rolig planering och jag ser verkligen fram emot dessa dagar. Det roligaste är givetvis att få träffa er kunder på riktigt, vilket man inte är så van med som ehandlare.


Så, om det är någon utav er som befinner sig i närheten utav Ljungskile (eller är sugen på en liten utflykt) så är ni varmt välkomna att besöka oss!!!



4 kommentarer:

  1. Vad roligt! Hoppas det blir en jättelyckad grej! :-)
    Hur går det förresten med vovven?
    Kram, Cissi

    SvaraRadera
  2. Å vad spännande för dig! Det blir lite som när jag stod på marknad - nervöst men jättekul att träffa folk och få prata sig varm om sina produkter! Lycka till :-)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Men kan tänka mig att det är en hel del jobb och planering som väntar. Så synd att man inte bor i närheten...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Så fina hus! Vilken rolig idé, stort lycka till! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails