tisdag 4 mars 2014

Shyness vår/sommar 2014


Vi har fått in vårens textilnyheter från Shyness. Jag har längtat efter den här leveransen sedan jag såg kollektionen för ett par månader sedan. 
Bland kökstextilierna har vi fått in en ny färg, turkos, och detta är nog min favorit just nu. Kökshandduken är otroligt fin och passar perfekt i köket så här på våren och sommaren. 



Nytt på bäddfronten är att serien "Destiny" nu finns som påslakan och örngott. Den här småmönstriga serien gör sig verkligen bra som bäddtextilier och de är även riktigt fina att kombinera med andra serier från Shyness. 



Fina produktbilder är det också. Vem blir inte sugen på lite sommar när man ser detta?

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig sommarfeeling jag fick där! Skönt att vårsolen har tittat fram idag. Mmm behövs nu känner jag. Må gott Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails