torsdag 20 mars 2014

Torsdag med fredagskänsla



Det är förvirrande med torsdagar som känns som fredagar. Hela tiden dras jag in i den goa fredagskänslan men gång på gång får jag slita mig tillbaka till det vanliga torsdags-lunket. Jag kan inte riktigt bestämma mig om det är bra att jag får en "extra" dag den här veckan eller om det är dåligt att det är ytterligare en dag kvar till helg... 
Jag tror att jag väljer det förstnämnda eller snarare en kombination utav dem bägge. Jag är glad över att få en extra dag men behåller ändå den goa fredagskänslan så att jag får njuta utav den två dagar!



Nu ska jag plocka in alla varor som kom med dagens leverans. Det är produkter från Miss Étoile så snart fylls lagret med pom poms och tårtfat igen :-)




Ha en riktigt fin fredag!

(eller torsdag var det ja...)

7 kommentarer:

  1. Ja vilken känsla när det blir så. Du får de det som en långhelg :)
    Må så gott från Maria

    SvaraRadera
  2. Det låter ju fantastiskt att känna så på en torsdag ;-) Och nu ÄR det fredag morgon och en helg med mycket sömnad ligger framför mig = LYCKA!

    Kram och sköna helgönskningar från Eva

    SvaraRadera
  3. Fredagskänsla en torsdag låter ju toppen, om du frågar mig :-)

    Men idag har vi fredag. Happy friday!

    SvaraRadera
  4. Jamen, det där var väl ett bra tänk!

    Ha en skön söndag (är det väl)!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Fin bild! Hoppas du fick en bra fredag och en skön helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Åh vad härligt med två fredagar per vecka!! ;)
    Längtar tills vi ses!!! Så kul och spännande!

    Varm kram Milla

    SvaraRadera
  7. Haha va skönt med den känslan en torsdag. Hoppas att du har haft en underbar helg med skön feeling. Kram på dig

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails