torsdag 6 mars 2014

Trevliga problem...



De två senaste dagarna har jag fått tre stora leveranser och tydligen är även en fjärde på gång. Otroligt roligt med massor utav varor men det blir snabbt kaos när allt kommer på en gång. Jag som inte hunnit packa upp förra veckans leveranser...
Men som sagt, det är ett trevligt problem och vissa varor är väldigt efterlängtade (en del utav varorna har jag väntat ett halvår på!!).


Just nu håller jag på att packa upp varor från Madam Stoltz där dessa skålar fanns med. De är precis så fina i verkligheten som jag hoppades att de skulle vara. Passar finfint i köket men den större storleken skulle jag även kunna tänka mig att plantera lite vårlökar i och den mindre storleken skulle  man kunna förvara smycken i.
Nåja, dags att fortsätta packa upp så att ni får se lite fler nyheter snart.




Ha en fortsatt fin torsdag!




3 kommentarer:

  1. Mmm vilka trevliga bekymmer! Så fina skålar. ha en toppendag, Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails