onsdag 23 april 2014

Hipp hipp hurra!!!



I april är det många födelsedagar att fira vilket gör den här månaden till en utav mina favortimånader. Idag säger jag hurra för både min man och svärfar. Barnen flög, för en gång skull, upp ur sängarna i morse och hjälpte till med frukostbrickan innan vi avverkade den obligatoriska födelsedagssången.




Efter dagis, skola och jobb bär det av på picknick efter barnens önskemål. Restaurang i all ära men ibland är en picknick faktiskt ett mysigare alternativ. 




Men innan det är dags att bege sig iväg på utflykt får det bli ytterligare några timmars jobb. Igår fick jag en stor leverans med fest & bröllopsprodukter. Jag har inte hunnit lägga in allt ännu men inom ett par dagar ska allt finnas i webbutiken (förhoppningsvis!). Värt att nämna är att vi nu har såpbubblor i massor, ni har varit många som väntat på dessa och nu finns de alltså äntligen på lager igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails