tisdag 8 april 2014

Nyheter från Lisbeth Dahl

Tårtdekoration, ballerina
Bricka i silver & guld
Grillvantar 
Skål på fot

Så var helgen, och därmed vår pop up-butik, avklarad så nu är jag tillbaka till vardag och rutin igen. Det har varit två lyckade dagar och det var så otroligt roligt att träffa er kunder samt lära känna de andra företagarna lite mer. Det här vill jag absolut göra igen!


Den här veckan ska jag försöka jobba ikapp lite och idag har jag lagt in de sista nyheterna från Lisbeth Dahl som jag fick för ett par veckor sedan. Lika bra att ha det gjort innan nästa leverans kommer. I slutet av veckan väntar jag nämligen in varor från en helt ny leverantör. Ni kan tro att jag längtar!!! 


Ha en fortsatt fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails