fredag 25 april 2014

Picknick ute i det gröna


I onsdags blev det en picknick efter jobbet och även om det var en utav den kallaste dagen den här veckan så var det riktigt gott och härligt! Egentligen var tanken att åka ut till havet men då det var krocklånga (ok, jag hittade på det ordet nu men det får stå kvar ;-)) köer på vägarna styrde vi bilen åt annat håll.


Det här är ett bra sätt att ta tillvara på en ledig kväll och få njuta utav den här underbara årstiden. Hemma är det alltid en massa måsten och en stor tvätthög som blänger på mig så fort jag går förbi. Känns helt omöjligt att få samma ro som man får ute i naturen.



Dalen ner mot älven är magiskt vacker nu när det grönskar.


En äng av violer och kameran åker fram direkt! :-)


Och så fanns det en dal fullt med vita träd, någon som vet vad det är för träd?



Nu ska jag ta och packa ihop jobbet för den här veckan. Hoppas att ni alla får en riktigt fin helg!




2 kommentarer:

  1. jag tror det är slån på bilden. Det var jättefina bilder

    SvaraRadera
  2. Oj härliga vår och ibland lite sommar redan,skönt!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails