torsdag 10 april 2014

Talking Tables



Igår fick jag leverans från en ny (för Hemlängtan) leverantör. Det är den engelska leverantören Talking Tables som är inriktad på fest och kalas. 
Jag har börjat lägga in lite varor i webbutiken och först ut är lite pom poms i nya färger och modeller. Givetvis väntar det fler produkter än pom poms men mer om det lite senare.


Dagarna rullar på väldigt snabbt och häromdagen upplyste min kära man att det är påsk redan nästa vecka(!). Jag hänger inte riktigt med i svängarna just nu... Barnen är dock överlyckliga och jag likaså. Får se om det hinns med något påskpyssel och/eller påskdukning här på bloggen innan högtiden är förbi (jag tycks ju ligga steget efter just nu).


Nu väntar dock några kartonger med nyheter på mig så påskplaneringen får vänta ett tag till. Må gott!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails