onsdag 21 maj 2014

En liten tjuvkik...




Ute skiner solen och temperaturen har klättrat över 25 grader. Jag sitter med fönstret öppet för att få känna de svala vindarna som letar sig in. Det börjar bli svårt att fokusera på jobb och alla måsten utan svävar istället drömmande bort i tankarna till semesterplanerna... 
Men än är det några veckor kvar till ledighet och det är på sin plats att fokusera på jobbet om man nu ska kunna ta ledigt framöver. Och det är inte vilket jobb som helst som gäller idag, det är inköp inför julen 2014. Känslomässigt är jag inte där, men eftersom jag vet hur viktigt det är att vara ute i god tid om man ska ha godbitarna så är det bara att ta sig an uppgiften. Och så här i efterhand ska jag inte klaga, inköp är alltid en rolig arbetsuppgift och nu vet jag att vi har mycket fint att se fram emot efter sommaren.

På bilden ovan har vi en liten tjuvkik på vad som komma skall... Mer får ni inte se, för nu tycker jag att vi ska njuta utav sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails