onsdag 14 maj 2014

Inför Mors Dag

 
 
Jag fortsätter att packa upp nyheterna från vår nya leverantör Strömshaga. Det är mycket glasburkar att packa upp och idag har jag lagt in denna variant som är en tredelad glasburk med lock. Snygg och praktisk och kan användas till så mycket.
 
 
 

Ni har väl inte missat att det är Mors Dag på söndag nästa vecka. Jag har valt ut några produkter i webbutiken som kanske kan passa. Inför Mors Dag brukar vår storsäljare vara postern "Hjärtan på tork" så vi får se om det blir samma detta år.
Om ni hör till dem som inte ger presenter den här dagen kanske det ändå känns kul att ge ett fint kort med några väl valda ord. Samtliga hälsningskort hittar ni här>>
Missa inte de underbara blomsterkorten med frön i (finns i blåklint, vallmo och riddarsporre)!

1 kommentar:

  1. Jag har inte glömt att det är mors dag. Frågan är om mina tre barn gör det :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails