torsdag 22 maj 2014

Sommarblommor och värme



Hej i sommarvärmen! Idag hettar det på ordentligt ute, tur att det fläktar en hel del så att det ändå känns ok. Jag drog på mig sandalerna för att gå ut i trädgården och plocka lite blommor till vaserna. Lycka är att ha rekvisitan växandes i trädgården! 

Dagens nyhet är alltså dessa små söta vaser från Madam Stoltz. Fyll en vas med blommor från trädgården och du har en fin gå-bort-present! De finns i två storlekar och säljs separat men är riktigt fina ihop. 



Ha nu en fortsatt fin dag och njut utav det fina vädret!

3 kommentarer:

  1. Fina!! Och ljuvligt ute nu:) Hade gärna tassat omkring i er trädgård nu...
    Vi måste snart ses igen!!!

    Johan undrade över någon kruka... har ni fått in den? Annars ingen fara hälsar han:)

    STOR solig kram
    Milla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi måste verkligen ses snart!!! Mailar dig sedan så får vi se om vi får ihop någon dag.

      Krukorna har inte kommit ännu. Jag har sparat hans mail och hör av mig så snart jag har dem på lager igen.

      Kram!!!

      Radera
  2. Ja vilket härligt väder. Mmmm dax att stänga datorn för veckan och ge sig ut. Njut av helgen. Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails