tisdag 3 juni 2014

Knoppar i guld & marmor


Idag har vi fått in lite nya knoppar från Madam Stoltz i webbutiken. En guldfärgad samt en variant i "marmor". Hela knoppsortimentet finns att se här>>


Med regn i luften och ömmande axlar och nacke tar jag mig an ännu en arbetsdag. Nacken och axlarna har det tufft då det blir för mycket tid framför datorn men tyvärr är det där de flesta  arbetsuppgifter är. Antar att jag inte är ensam om en kropp som säger ifrån av stillasittande jobb? 
Det har blivit många sena arbetskvällar då jag försöker att jobba ikapp. Igår kväll fick jag äntligen iväg en beställning till en ny leverantör och leveransen kommer redan nästa vecka. Behöver jag säga att jag längtar?





Värt att nämna är att jag idag fått leverans från Shyness. Så nu är det påfyllt på lagret igen med bland annat storsäljaren Destiny påslakan och duken Delight.




Ha en fin onsdag!

1 kommentar:

  1. Nej usch, min kropp gillar det inte alls. Och så är jag så dålig på att hålla igång den mellan varven, som väl borde vara det minsta man skulle kunna göra. Nej stor förbättringspotential finns.

    superfina knoppar! Jag får fundera på var jag kan få in dem :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails