tisdag 17 juni 2014

Sommarjobb



Från och med idag har jag en sommarjobbare till hjälp här i webbutiken :-) Det är ingen mindre än min man som ska hjälpa mig i sommar så att vi kan ha öppet som vanligt under hela sommaren. 

Det känns dock fel att säga att han är ny på jobbet då han hjälper till annars också när tid finns. Det känns lugnt och tryggt för mig och nu har jag hopp om att jag ska hinna med lite arbetsuppgifter som jag inte hinner med i vanliga fall.



Jag har verkligen sett fram emot detta då han är en riktigt glad och skämtsam prick. Dessutom tror jag nog att han också tycker att det ska bli kul med tanke på hur mycket han pratat om sitt sommarjobb :-)
Det var dock en tuff start han fick så här på första dagen då leveranserna har vällt in och en massa paket ska packas. 



Kanske var det tur att lillasyster hjälpte till att packa beställningar. Det märks att  hon suttit med på det där packbordet sedan hon var nyfödd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails